سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله ادبی

نظر

متن آهنگ روزبه بمانی ورژن اجرای زنده اتفاق

مثل چشامى مثل نفس کشیدن شدی برام هوامى

 

برو از هرکى پرسید ازت چرا باهامى بگو خدامىMusicdel | موزیکدل

 

تن تو باغه تو توی هر پلکى که میزنى اتفاقه

 

تو که تو خونمى کل این جهان به چشمم همین اتاقه

 

مث قلبم مث رویام مث جوونم مث چشمام

 

میدونم باورش سخته من اینجوری تو رو میخوام تو همه لحظه هامMusicdel | موزیکدل

 

من از وقتى تو رو دیدم زمان یک ثانیه هم نگذشت

 

مگه میشه تو رو دیدو به قبل دیدنت برگشت

 

مگه میشه تو رو دیدو از این رویا گذشت

 

تو یه پناهى تو مث فرصت آخری تو ته راهى

 

واسه من که شب دنیامو گرفته ماهى

 

سقف رویای من قلب دنیای من فردای من

 

مثل قلبم مثل رویام مثل جونم مثل چشمام

 

میدونم باورش سخته من اینجوری تو رو میخوام تو همه لحظه هام

 

من از وقتى تو رو دیدم زمان یک ثانیه هم نگذشت

 

مگه میشه تو رو دیدو به قبل دیدنت برگشت

 

مگه میشه تو رو دیدو از این رویا گذشت

 

https://musicdel.ir/single-tracks/432618/